Strony

piątek, 20 lipca 2012

KIEDY WRÓCISZ...

Auuuuuu,auuuuuu,auuuuuu   Co  się stało Bobiku?

 Nasza  pani  nas  zostawiła  i poszła w świat..              
Jak to poszła ?..
To Ty nic nie wiesz ,myszko Pyszko?
.Nie, a co?
 Nasza  pani pojechała  daleko   i nas zostawiła..
Nie,nie  to nieprawda , przecież   ona jest w łazience!!!  
 Nie piszcz tak Pyszko.... 
W łazience?. to nie możliwe ..możliwe,możliwe  sama ją tam widziałam jak byłam pochrupać  spinacze...
Co takiego?,no te klamerki.
Jak mogłaś!!!.  Ines,  będzie zła...
Może nie zauważy..
 Misiu ,a Bobik też coś  zrobił..
Co?
Tak mu się podobały świecące kryształki ,że ugryzł uchwyt od szafy!
O matko!  Bobik!!!!!

Pyszko mówiłaś ,że Ines  była w łazience,tak?.
No tak..cały czas tam jest!
Gdzie?...

Zaprowadzę Was....

Cichooo,ktoś  leży  w wannie,ale kto to taki?
Nie wiem  Bobiku. 
Misiu  zobacz,bo ja nie dam rady, Bobiku ja też jestem mała.
.
To ja zobaczę  jestem sprytna i szybko biegam...
Zobacz,tylko uważaj żebyś  nie wpadła do wanny....
Ojej,ojej ojej, piiiiiiiiiiiiiiiii


Uciekajmy,uciekajmy ,ale co widzisz  Pyszko? 

Tam  leży  potwór  NIE MA GŁOWY!!!!!  chowajmy  się....

  
Kiedy ta nasza pani  wróci?
Tu są  takie potwory.
 Nikt się z nami nie bawi,nie ma kto dokończyć pokoju, pusto,smutno i tęskno nam..




A kto   zgasi światło?...

1 komentarz:

  1. Mebelki są śliczne! Pokoik wygląda jak prawdziwy pokój dziecięcy z tymi dodatkami. Podoba mi się też łazienka, pięknie wyglądają te kafelki. I ciuszki też są super :). Czekam niecierpliwie na więcej :).

    OdpowiedzUsuń