Strony

poniedziałek, 25 czerwca 2012

ŁAZIENKA INES...

Witajcie ,witajcie :)  Długo mnie tu nie było,a wszystko  za sprawą nawału pracy. Najważniejsze,że ze zleceń wywiązałam się  wzorowo,a było z czego :)...  Ostatnio  sporo czasu przeznaczyłam na budowę domku  dla Ines . I wiecie co Wam powiem, domek jest prawie  gotowy,brakuje jeszcze  trochę rzeczy ,ale ZROBI SIĘ :)....  Dziś  wstawiam do butiku Ines   rzeczy,które można  kupić i zamówić. Serdecznie   zapraszam...


A to  łazienka  mojej pannicy ,oczywiście mojego pomysłu i wykonania.. :)

  Proszę o Wasze  opinie....

6 komentarzy:

  1. O-ja-cię-sunę! Przepiękna łazienka!

    OdpowiedzUsuń
  2. rany... sama chciałabym mieć taką łazienkę :)
    wykładałaś to jakimiś płytkami?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny,łazienka jest wyłożona wykładziną z KOMFORTU http://www.komfort.pl/wykladziny-elastyczne/jowisz-352117

    OdpowiedzUsuń
  4. bellissimo bagno, molto originale! Mi piace molto l'idea delle conchiglie, geniale!!!!!
    Luisa

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał,pewnie, że pieknie wyszło.;)!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Que baño tan hermoso Mili!!!!
    Un abrazo
    Flor

    OdpowiedzUsuń