Strony

poniedziałek, 28 maja 2012

MEBLE DO DOMKU...

 Pierwsze mebelki mojego projektu  do domku  Ines.
 Muszę Wam powiedzieć ,że bardzo fajnie robi się te mebelki.
Fakt jest sporo pracy,oraz szukania po sklepach odpowiedniej sklejki,kleju,farby itd..,ale warto!.
Najważniejszy jest pomysł,wykonanie, dodatki. Do łóżka muszę jeszcze uszyć prześcieradło i pościel , mam już  nawet pomysł.



 

 A może  ruszę z produkcją mebli  na zamówienie?...
 I będę prowadziła blogowy sklepik.  
 Kto wie!?...
 Jestem ciekawa Waszej opinii. 

                                            C.D.N...
  

3 komentarze:

  1. O to łóżko ludzie będą się bić! Zapomniałam Cię zapytać z czego jest zrobione wezgłowie, bo takie ładne. Czyżby podkładka pod kubek ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh łał! Jakie świetne! Ja popieram pomysł sklepiku - myślę, że znaleźli by się chętni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you so much for visiting my blog! I am so happy to have found your wonderful blog - now I am a new follower :) I really love your furniture, wow! Especially the bed and that little cabinet is really fantastic. I hope you have a great and sunny week :)

    Hugs from Finland, JohannaMaria

    OdpowiedzUsuń