Strony

niedziela, 18 marca 2012

MOJE PORCELANOWE DAMY...

Witam wszystkich :)  pozytywnie zakręconych  światem lalek. To mój pierwszy blog w życiu. Mam nadzieję,że wyjdzie:). Co ma być ,to będzie! . Blog  przede wszystkim będzie poświęcony  lalkom  i  coś  tam jeszcze ciekawego napiszę, może przepis na smakołyk ,może ciekawy pomysł na dekorację domu, coś miłego dla oka i duszy..... Kto wie, pomysłów mam wiele,tylko czasu na wszystko brak,ach.... żeby tak doba miała 28h byłoby super, ale nie ma i też jest dobrze...:)           

  ~~~~*******~~~~
A wszystko zaczęło się od małej porcelanowej  laleczki,którą dostałam w prezencie od mojej koleżanki Asi,tak sobie pomyślałam fajna mała i taka delikatna.W głowie  już  rodził się pomysł ,a może zacznę je kolekcjonować i tak zrobiłam.  Ponieważ ,że  kocham film ,,Noce i Dnie" i  interesują mnie stroje z tamtych czasów(szkoda,że dużo,dużo,dużo.... później się urodziłam ;)   postanowiłam zbierać porcelanowe 20cm DAMY w pięknych sukniach i nawet zdobyłam,aż   2szt !!!! . Niestety już dawno nie ma w sprzedaży tych lalek,a szkoda :(  moja kolekcja została w drastyczny sposób zakończona. Ostatnia porcelanka  przyjechała na moje urodziny,którą dostałam od mojej kochanej siostry Gabi :) uwielbia spełniać marzenia innych.Dziękuję SIOSTRZYCZKO :)

 ~~~~*********~~~~
 
Mój zapał na kolekcjonowanie porcelanek przygasł (może to tylko chwilowe ...),bo znalazłam w internecie  pewną lalę,która rzuciła  na mnie urok. Chodziła  mi po głowie dzień i noc, myślę sobie świetna!... taka maleńka,tylko gdzie ją  kupić. I wiecie co..... dosłownie przez przypadek znalazłam ją w chińskim  sklepie.Kupiłam i straciłam  głowę ....  Minka,bo tak  ją nazwałam była dosłownie wszędzie,ale o tym napiszę innym razem.:)                                                                                                                                                             

1 komentarz:

  1. Porcelanowe lale zawsze mają to coś :)

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń