Strony

piątek, 23 marca 2012

KTOŚ U MNIE ZAMIESZKAŁ...:)

Poznaliście już  historię  porcelanowych lalek,oraz małą  Minkę.
 Dziś  poznacie  dłuuuuuugo... wyczekiwaną  lalę  ---INES---

A wszystko zaczęło się  od pewnego   zdjęcia, które znalazłam w internecie . Piękna laleczka o prześlicznej  buzi i potarganych włoskach . Myślę sobie,chyba  wpadłam w lalkowe sidła ! :)  Lalka była tak ładna ,że musiałam ją kupić. I tu się zaczęły schody,ale jak to zrobić, gdzie jej szukać?!. Pytałam kilku osób w necie ,mało kto chciał mi pomóc.Aż  pewnego dnia znalazłam się na blogu pewnej  dziewczyny  jak się później okazało ANIOŁA !...Tą dziewczyną jest  DRUTEFKA ,to ona mnie pokierowała,udzieliła bardzo dużo rad i dała mnóstwo wskazówek. Muszę Wam powiedzieć,że ma ogromną wiedzę w tym temacie DRUTEFKA,to miła,sympatyczna i bardzo cierpliwa osoba. Dziękuję Ci  DOROTKO :)......  


I stało  się  zamówiłam małego ufola ;)

 Tadammmmmmm.....i   oto   mała 12cm Korea Hujoo Baby Bjd Doll New Is Nude Body Normal Skin Color ** FREE S&H **
Co prawda bez ,wig,makijażu i ubranek,ale na wszystko przyjdzie czas...Wig jest już  w drodze razem z butami,a sukienki są w szyciu. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz